.................................................................

Sunday, August 31, 2014

contoh penghargaan folio

Assalamualaikum

Alhamdullilah,bersyukur ke atas ilahi dengan limpahan rahmat yang dianugerahkan kepada saya dapat juga saya menyiapkan folio ini dengan jayanya. Folio yang ini amat penting buat saya dan sebahagian daripada kerja khusus subjek

Sekalung penghargaan untuk , “En.............” selaku guru pembimbing kerana telah banyak memberikan bimbingan, dan dan tunjuk ajar kepada saya.

Seterusnya, terima kasih juga kepada ibu bapa saya kerana memberikan sokongan dan dorongan kepada saya sepanjang folio ini disiapkan.

Tidak lupa juga jutaan terima kasih juga kepada rakan-rakan  yang telah banyak membantu dan memberikan tunjukajar kepada saya.. Bantuan kalian  amat saya hargai..

Akhir sekali terima kasih kepada pihak-pihak yang telah membantu saya secara langsung atau tidak langsung dalam menyiapkan folio ini.
contoh penghargaan folio, contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio,contoh penghargaan folio

20 comments: