.................................................................

Friday, August 29, 2014

contoh surat berhenti kerja

contoh surat berhenti kerja

NAMA
ALAMAT 
DAN KP:
TARIKH


ALAMAT SYARIKAT:


Notis Berhenti Kerja

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Saya ………………………. bertugas sebagai ………………….. ingin memaklumkan kepada pihak tuan tentang pemberhentian kerja saya mulai  pada ………………… Sehubungan dengan itu dimaklumkan bahawa saya dengan ini memberi notis berhenti kerja jawatan saya selama sebulan, bermula hari ini,…………………..(date) .Pemberhentian kerja ini adalah atas sebab-sebab (TULIS SEBAB).. contoh dapat kerja lain/ sambung belajar dll....

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak SYARIKAT kerana telah banyak memberi peluang kepada saya untuk berkhidmat di syarikat tuan.


Sekian terima kasih.

Yang benar,
surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,surat berhenti kerja, surat berhenti kerja,

No comments:

Post a Comment